Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Rabu, 30 Januari 2013

Sabar ! ! ! ! !



Itula perkataan yang terbaik boleh aku katakan pada diri aku sendiri buat masa nie.........tetapi bukan senang untuk melakukan hanya mudah untuk diucap....kan ??? setiap satu perkara ada batasnya.......sabar juga ada batasnya.......setiap satu perkara yang dibuat, jangan hanya fikir untuk diri sendiri.......kerna kita hidup didunia masih juga bergantung dan saling memerlukan satu sama lain.........mungkin kita rasa kita 100% betul.....walhal.....kesilapan kita sendiri ??? tak pernah sedar........perkara kecil boleh jadi besar.......perkara besar boleh jadi kecil kalau kena caranya......kita nak orang memahami kita......tetapi adakah kita juga pernah untuk memahami orang ????? setiap kata harapan boleh membahagiakan....setiap kata juga boleh menghancurkan....jadi kita sebagai insan tak lari dari kesilapan.........masing-masing dengan keegoan sendiri....merasakan menang sendiri...........so , sebenarnya tak ada apa yang special pun pasal entri aku kali ni.....tetapi , mungkin ada setengah daripada korang yang pernah alami apa yang aku maksudkan dan faham mesej yang cuba aku sampaikan.........apapun Aku ni boleh dikategorikan sebagai seorang yang PENYABAR.....................................................kerana aku ingin merasakan manisnya pahit itu................


16 ulasan:

Nao Mei berkata...

Datang mengomen hihi

Assalammualaikum...
Sabar itu indah saudara eedi...andai kita bersabar InsyaAllah lagi terindah yang kita dapat...

Eedi Aziz berkata...

Nao Mei : waslm.....insyaAllah....mudah2 berkat kesabaran selama ni...Allah berikan yang terbaik....

aQu Mad berkata...

sabar itu ada tahapnya.. satu , dua , tiga.. selebihnya terpulang..

Mas Zull berkata...

assalamualaikum eedi...betul tu kena banyakkn bersabar yer...:)

Luca Gori berkata...

una bella poesia d'amore e poi fai delle bellissime foto amico.

Nick Nashram berkata...

org kita ni kdg2 ego tinggi.
msng2 x nak mengaku salah.
sume nak menang even yg salah pun.
susah betol nak deal ngan org camni..haha

محمد رازيق berkata...

sabar itu kunci kekuatan dan kebahagiaan bro.

~Emaa Hasnah (^_^)~ berkata...

Sabar itu separuh daripada iman..salam ziarah n foloow =)

Herman Bagus berkata...

bener nih bang setuju

Wirda Amir berkata...

salam eedi...

sabar itu iman...

BUNDA a.k.a KN berkata...

sabar juga ada batasnyer..kerana kita hanya manusia biasa..

Irfa berkata...

eedi..
hari ni di klia,akak tertegur seseorang yg mukanya sebijik cam kamu
tp salah orang.malu akak..huhu

Eedi Aziz berkata...

aQu Mad @ BUNDA a.k.a KN : setuju 1000%

Mas Zull @ Luca Gori @ Wirda Amir @ Herman Bagus @ ~Emaa Hasnah (^_^)~ @ محمد رازيق : thanks.................

Nick Nashram : itula hakikatnya bro...susah betul...

Irfa : yeke?? camner lak bleh ada pelanduk dua serupa nie...hishh...kena tukar imej nie...hahaha....actlly..bt pe Klia??

noor liyana berkata...

sabar itu separuh drpd iman..:-)

Irfa berkata...

sama fesen rambut tu :)
akak mmg keje kat klia dik

Eedi Aziz berkata...

part mana kt klia tu? kastam erk?