Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Rabu, 2 Januari 2013

GOYANG BEBEK!!!!!



Bebek.....maksudnya kalau bahasa Malaysia 'ITIK' so, entri ni berkait gn binatang la....hehe.....tak de la aku sekadar nak berkongsi info hiburan dari negara kelahiran atuk aku ni....Indonesia.......maybe ada yang tahu atau pernah lihat klip video ni.....kalau dulunya  heboh dengan "Goyang Gerudi - Inul' sekarang timbul 'Goyang Bebek' (goyang itik).....hehe macam-macam dorang nie........but aku tengok bukan main juga dia punya populariti sudah sampai ke Hong Kong.......walaupun masih baru.....PSY - Oppa Gangnam Style.....kuda punya joget jadi ini lawannya Zaskia - Bebek Sytle......korang cubala tengok itik punya joget nie.......haha.........

Tiada ulasan: