Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Ahad, 27 April 2014

Salam 2014

he..hehe......agaknya belum terlambat untuk memulakan lembaran 2014 di ruangan ladang blogger aku nie......huishh....lalang, semak samun diladang bukan main tinggi dan tebal.......penat ooo nak bersihkan kembali tapak ladang ni.....namun berkat kegigihan, aku berjaya juga membuka dan mencuci balik kawasan ladang aku ni....last post daripada "Pengemis Cinta" pada tanggal 21 April 2013 (Ahad).....gilerrr!!! hari ni genap setahun 6 hari aku tinggalkan ladang Pengemis Cinta...diharapkan blogger2 dan follower2 "Pengemis Cinta" masih tidak lupa akan ruangan Pengemis Cinta yang tak seberapa nie....mesti de daripada korang nak tau kan kenapa?????
Jawapannya ada dalam gambar kat bawah ni....









Hah......aku harap korang faham maksudnye......kalau xfaham pun buat-buat faham la ye....
apapun selamat meneroka ladang Pengemis Cinta dengan version yang serba baru.....nantikan....