Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Sabtu, 5 Januari 2013

Di Nodai????!!!!


Begitu tragis dan menyayat hati dengan apa yang telah berlaku..............menitis airmata jantan aku melihat beberapa keadaan @ tragedi yang berlaku.......hari ni aku sama-sama nak kongsi dengan korang semua kisah dan cerita yang telah membuatkan ego seorang lelaki telah ditepiskan.....harap korang sudi melihat dan membacanya...sama-sama nanti kita kongsi.........

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^^^
^
^^^
Tragedi 1


Tragedi nie berlaku dengan aku sendiri......hahaha......tapi sebelum teruskan story...airmata jantan aku tu sebenarnya bukan sebab sedih...tetapi tak tahan menahan gelak dengan teletah Syeefa yang berulang kali dinodai bapa-bapa saudaranya.....ok....ni berlaku masa adik aku yang nak pergi sambung kolej dok packing barang...jadi dengan sibuknya si Syeefa ni tolong packing keluarkan barang-barang dalam beg tu dan dia pulak masuk dalam tu....hah 2-3 kali dia dok buat camtu kali terakhir kenala...aku zipkan beg dengan Syeefa baring dalam tu....yang lucunya macam -macam cara dia usaha nak keluar...bising dia dalam tu......tak de sapa tolong...bia je....padan muka...haha....at last dapat juga dia keluar...yang tak tahannya..dah keluar tu, siap senyum lagi kat semua...yang tu tak tahan...dengan mukanya...Subhanallah....memey comel.....

^^^
Tragedi 2



Muaahhhh!!!.......Pantang tengok cermin..........dengan sendirinya kiss diri dia....perasan comel la tu.....eeiiiiiii!!!!!!!

^^^
Tragedi 3

sabar-sabar!!!....Syeefa nak pose dulu.....

Best naik roller coster.....
Buatla apapun janji best........yang dia tau senyum buat muka nakal dia cam selalu....

^^^
Tragedi 4

Wahhh!!! best sejuk....Syeefa kat Korea.....

Hah.....baru tau.....cuak muka...xtahan dahhhhhhhh!!!!!
^^^
Tragedi 5

syoknya tidow dalam buai ayun.......lena.......

ambek kau........inilah Syeefa........mana tak keluar airmata aku.....mana-mana je boleh layan!!! hehe......


>>> Syeefa oh Syeefa.....anak saudara kesayangan aku.........buatla apa...campak mana.....yang dia tahu hanya buat muka comel dia....menangis tu jarang sekali.......gerammm tul......






7 ulasan:

Wirda Amir berkata...

assalamualaikum...

hehehehehehe...dasyat sungguh...hehehehe

seronok melayan kerenah simanja ye..Alhamdulilah,papa yg penyayang nih...

Eedi Aziz berkata...

Wirda Amir : hehe....but correction skit....Syeefa tu anak buah sy...

Wirda Amir berkata...

alalaa..cutenya bapa saudara...sama mcm anak saudaranya...bakal papa yg baik dan penyayang ni...

Eedi Aziz berkata...

Wirda Amir : insyaallah....

Intan Akma berkata...

lawak lah..hehe..salam kenal balas balik kunjungan awak ;)

Eedi Aziz berkata...

Intan Akma : thanks kak.... :)

Sya Chot .. berkata...

alahai mmg cml..msti dh besar bijak..xblh bla time msk peti ais tu..alala cml jer..hehe