Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Sabtu, 15 Disember 2012

Segmen: Blogwalking Following Follow by MisEyz



Meh!!! Pakat-pakat join....


Sebelum masuk ofis aku hari ni sempat lagi belek2 ruangan blog...hah kau terjumpa entri blog adik cumell ni...MisEzy...kira adikla kan dari aku....so aku yang baru dilahirkan ni pun try n errorla join segmen yang dia buat ni...kot2 banyak lagi yang aku bleh kembangkan....
Seperti ownernya juga blog MisEzy nie memang cute-miut dengan ruangan and gadget2 yang dipakai...memang sesuai dengan perwatakannya...so meh kito ramai-ramat pakat terjah blog ni.....

2 ulasan:

MisEyz BLurz berkata...

Tkasih sebab join..hihi..mulakan kerja dgn senyuman...ehhee^_^

Eedi Aziz berkata...

terima kasih kembali.....sudi jenguk entri *pengemis cinta*.....:) :)