Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kaum kerabat aku

Ahad, 10 Mac 2013

Hilang ???!!! Mohon Maaf !!!

Assalamualaikum......dan salam sejahtera.......

Hilang...hilang...hilang.........mungkin ada yang tertanya-tanya kemana hilangnya Admin "Pengemis Cinta" ???
Sudah beberapa minggu tiada entri baru dari Pengemis Cinta.....mungkin juga ada yang sudah rindu hehehe.....okla,  di sini ada sedikit penjelasan untuk kehilangan yang tak semena-mena tu......Sebelum tu seribu kemaafan dipohon jika ada yang terasa dan segala yang berkaitan dengan perasaan itu kerana Pengemis Cinta tidak sempat meng 'Reply' komen-komen yang di tinggalkan  diruangan.....



Kehilangan Pengemis Cinta tiada lain, hanyala disebabkan kesibukan kerja yang teramat sangat dalam beberapa minggu ni...seperti yang korang maklum, aku ni kan seorang yang bekerja sendiri (tak kerja tak makan) hahaha.....disebabkan itula aku tak sempat nak update story-mory perjalanan dan pengalaman untuk dikongsi bersama....tapi kenapa dulu ada masa ???? sebabnya sekarang dalam satu masa 3-4 kerja baru on sekali ...so, begitu padat jadual.....nak menulis pun dah tak sempat dek kerana kepenatan...balik terus tidur...kalau ada isteri tidak digalakkan buat begini ya.....kesian isteri tu nanti....hehehe..... kalau korang masih ingat..... Syeefa, anak buah kesayangan aku tu pun dari tak pandai jalan sekarang sudah berlari....jumpa pun jarang-jarang je.....satu cerita pun aku tak sempat nak update.... hishhh.....teruk betul......disebabkan itu...aku mengambil kesempatan untuk bagitau dan meminta maaf dengan korang dan harapan aku juga korang terus "MENAPAK" kat entri Pengemis Cinta ni.....InsyaAllah.....dikelapangan nanti banyak story yang akan dapat dikongsi bersama......

2 ulasan:

Nick Nashram berkata...

sama r kita bro.
kadang2 ada idea pun kalo sibuk malas nak update jugak..apatah lg kalo takde idea..lg la malas..hahah

Tanpa Nama berkata...

salam eidi...

sibuk dgn tugasan ye...